środa, 5 grudnia 2012

W mieszkaniu

W urządzaniu mieszkań najważniejszy jest świetny pomysł. Kiedy go mamy, zrobienie spójnej idei aranżacji i jej wykonanie mogą być znacznie prostsze. Mój blog ma służyć temu, by podsuwać innym różne pomysły. Inspiracją do zrobienia interesującego projektu pokoju jest wszystko, począwszy od koloru, czy faktury, poprzez umeblowanie, aż po ciekawe akcesoria. Nieraz jeden szczegół zadecyduje, by na jego bazie oprzeć pełną koncepcję aranżacji, a mieszkania były bardziej oryginalne.
Na swoim blogu będę się opisywać właśnie podobne drobnostki. Rzeczy, które inspirowały mnie przy urządzaniu własnego wnętrza, ale również i takie, które w ogóle nie są w moim stylu, a jednak mi się podobają. Mam nadzieję, że w zdjęciach i tekstach prezentowanych na blogu znajdzie się coś, co zainspiruje także Was. Będę zachowywać różnorodność. Nie skieruję tego bloga na żaden wybrany styl, nie staram się być ekspertem, ani nikomu chcę niczego narzucać. Cały czas rozwijam swoje horyzonty, poznaję nowe trendy i pomysły.
Postaram się być w zgodzie z nowinkami ze świata dekoracji wnętrz. Staram się za to dzielić się pomysłami wyszukanymi gdzieś w internecie czy w czasopismach wnętrzarskich, po to, by trafiły do jak największego grona czytelników. Jeżeli jakiś mój pomysł da wam impuls, będzie to dla mnie nagroda.

Brak komentarzy: